Ring in det nya


Barnen på förskolan har koll på allt, de granskar och kollar. Frågar och pekar.Jag har haft på mig mina ringar varje dag och alltid är det någon som kommenterar eller frågar något om dem. Så för att de uppenbarligen är så otroligt intressanta (i alla fall för 4-5 åringar) så tänka jag även visa dem för er. Så från vänster har jag min silverring med små "pluppar" på som barnen säger (och jag hittar inget bättre ord själv!). Den är från Edbladh. Köpt på Gotland och pryder mitt vänstra långfinger. I mitten har vi min smala silverring som är min mammas gamla och är köpt i Rom. Längst till höger är min ljusrosa ring från London som pryder mitt vänstra pekfinger. Det bästa med dem är att de kommer från olika delar av världens hörn och att de alla tre betyder något speciellt för mig.
 

Kommentarer
Postat av: HomerAmata

TEST

2023-03-06 @ 08:14:32
Postat av: HomerAmata

TEST

2023-03-12 @ 06:24:06
Postat av: HomerAmata

TEST

2023-04-10 @ 04:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0