En regnig dag på landet..

.. sover vi länge, tar morgondopp (att bada när det regnar har jag alltid gillat!), trotsar sedan regnet och äter frukost ute på altanen som vanligt men med den enda skillnaden vi adderar tjocka koftor och strumpor, börjar sedan läsa en ny härlig tjock bok i soffan, åker till ett mysigt litet café och dricker té och fikar för att sedan köpa med oss en bunt magasin som vi börjar läsa i soffan med regnet smattrande på fönstret. Vi grillar sedan när det blir uppehåll och äter en god middag i form av grillad lax, halloumi och majskolv med klyftpotatis till. Avslutar sedan med min favoritefterrätt som liten, grillad banan med choklad i. Det kallar jag att göra det bästa av en regnig dag, så mysigt! Nu är jag redo för en veckas jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0