Sommarlista

1. Vad är dina planer för sommaren? Jobba lite, umgås så mycket jag bara kan med vänner och familj, åka till Gotland, pyssla, bada (har inte badat ännu! Det är ju juli nu!, panik!) gå på loppisar, ta långa promenader och joggingturer, läsa bra böcker och bara njuta! 

2. Vilken är din bästa sommarfrukost? Hm, min frukost skiljer sig inte så mycket från resten av året men jag säger yoghurt och fil med hallon och färska bär någon god musli, grapefrukt, ägg och färskpressad apelsinjuice. Självklart ska den avnjutas ute på altanen!

3. Bästa sommarlåten? Har under de sista veckorna lyssnat sönder på "Heart to heart" av James Blunt, så säger väl den, konstigt vore det annars.

4. Vad vill du helst grilla? Något gott kött, halloumi och majskolv. Älskar grillad majskolv!

5. Vad dricker du helst i sommar? Citronsaft eller kolsyrat vatten med frysta hallon eller citron i. Så gott, nyttigt och fräscht!

6. Vad ska du läsa i sommar? Så mycket som möjligt både tidningar och böcker men har jag inte fastnat i någon bok ännu, har beställt Katarina Janouchs senaste bok så den längtar jag efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0