Fredagen den trettonde

Idag var dagen, den härliga efterlängtade fredagen då jag hade tänkt åka ner till stan efter jobbet och strosa runt och köpa en trave härliga böcker till sommarläsningen, kanske ett fint nagellack (surprise, surprise, hade tänkt ett vitt!) och lite material till mitt sommarprojekt (nej, jag har inte bestämt riktigt vad det ska vara, men går man in i en pysselbutik och tittar lite så kommer nog inspirationen direkt inbillade jag mig!) Istället ligger jag nu nedbäddad med lunginflammation äter rostade mackor och bläddrar i ett magasin. Ja, ni vet ju att jag är vidskeplig men fredagen den 13:onde har jag liksom aldrig trott så mycket på, annat är det ju med svarta katter som korsar min väg och krossade speglar, konstigt nog. Men efter idag ska jag passa mig. Fredagen den trettonde är inte att leka med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0