En helg i Örebro


.. detaljer från H:s rum. Älskar hennes fina vägg!

.. vaknade upp till ett soligt Örebro dagen efter en superrolig utgång! Härligt.

.. vi hann även med att strosa runt i mysiga små kvartéer, äta goda luncher och ta långa promenader!

.. sedan bar det av hemåt med tåget! Tack för en trevlig helg H!

Den här helgen har bara svischat förbi! Efter att ha varit sjuk två dagar i slutet av förra veckan så var jag rädd att jag inte kunde åka till Örebro och hälsa på H som planerat, men mitt immunförsvar gjorde sitt jobb och på lördagsmorgonen var jag frisk, puh! Jag hade en riktigt härlig helg i Örebro med H och fick känna på lite studentliv och behöver jag säga att jag längtar!? Men idag öppnar anmälningen till universitetet så förhoppningsvis så lever jag själv studentlivet fullt ut om några månader om allt går som det ska! (fingers crossed X 1000!)

Kommentarer
Postat av: T.B

Du säger alltid att du ska blogga bättre.. Går in kanske 3 ggr om dagen och är trött på att se ett par tofflor överst varje gång ;)

Svar: Point taken! ;)
minadetaljer.blogg.se

2014-03-20 @ 15:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0