Helgens..

.. förlåt: För urusel uppdatering och jag har bara mig själv att skylla!

.. bästa: Att sitta ute i en solstol och känna solen värma. Se alla människor som plötsligt börjar fixa i sina trädgårdar, fika ute i trädgård och höra ljudet av barn som tjoar och skrattar medans de tar fram sina cyklar och åker på gruset så det knastrar så där härligt under däcken. Åh. Som vi alla längtat.

.. festligheter: Födelsedagsmiddag hos en vän på fredagen samt Melodifestivalfinal-häng och utgång på lördagen.

.. sämsta: Att jag nu har blivit angripen av barnens dagisbaciller som jag försökt undgå så mycket jag bara kunnat, men nu kom förkylningen alltså, hoppas den försvinner fort!

.. godaste: Helgfrukost. Med färskt bröd, egenpressad apelsinjuice, ägg, te och ingen stress. Mer behövs inte för att jag ska få en bra start på dagen.

.. köp: En svart kjol och en grå kofta. Basgarderoben behövde uppdateras.

.. låt: När änglarna går hem, Martin Stenmarcks låt i Melodifestivalen, går just nu på repeat på min spotifylista.

.. förhoppning: Att nästa vecka blir bättre på bloggfronten. Det borde väl inte bli så svårt då jag snitta på ett eller något förra veckan eller vad säger ni?  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0