Dagens..

.. godaste: Helgfrukosten. Det är något visst med att byta ut den vanliga filtallriken som jag äter i all hast med att äta en god långfrukost med färskt bröd, juice, te, grapefrukt och ägg. Mums.

... sötaste: De här små fågelungarna som jag upptäckte på landet som låg och sov i deras bo.

.. träning: Ett pass på gymmet.

...läsning: Plaza Magazine. Perfekta läsningen i solen i en solstol på landet.

.. skönaste: Att veta att jag är ledig fram tills på torsdag!

.. knasigaste: Då pappa blev stoppad av en polis på poliskontroll och körkortet på något mystiskt sätt hade glömts hemma samt att vi hade en skottkärra bak i bagaget med bagageluckan i stort sett helt öppen... Men han hade tur och slapp böter! Puh.

.. upptäckt: Hur roligt det faktiskt var att klippa gräset! Den här sysslan kommer jag ta på mig flera gånger!

.. finaste: Den här vyn. 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0