En fre(e)dag

 

I trädgårdsföreningen.

Världen sötaste dörrstopp (den meningen trodde jag aldrig att jag skulle skriva!)

Idag började jag min morgon med en lång sovmorgon och jag njöt till fullo över att slippa gå upp klockan 06.00. Sedan åkte jag och mamma iväg till östgötamuséet och tittade på "Wildlife" utställningen som jag sett i London men som jag tyckte var väldigt bra och fascinerande (mina 10 vykort på djur som jag köpte där-visar min sagt på det!) Sedan åt vi lunch på Belvederen och efter det tog vi en promenad i trädgårdsföreningen och jag fotade en massa och vi avslutade sedan dagen med att kika lite i affärer. SÅ härlig fredag! Hoppas ni har en trevlig start på helgen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0