Things I like in May:

1. Dricka smoothies ur jam jar glas. Särskilt med fina sugrör också. Införskaffade mig båda delarna häromdagen Bild kommer!

2. Underbara Claras blogg. Varför har jag inte kollat in denna inspirerande, pyssliga tjejs blogg tidigare? Hennes bloggnamn säger väl rätt så mycket bara det.

3. Slappa tunna byxor och singoallatoppar! Så snyggt och det bästa av allt, SÅ skönt!

4. Ballerinaskor! Spontanköpte två par igår.. mer behöver jag väl inte säga?

5. Afrikansdans. Varje måndagskväll kör jag nu afrikanskdans en timma, bästa sättet att starta veckan på! 

6. All denna ledighet. Kristihimmelsfärd, nationaldagen, midsommar.. Veckorna kommer gå fort tills sommarledigheten!

7. Att jag fyller år om drygt en vecka, åldersångesten har ännu inte lyckats komma i fatt mig detta år.. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0