Måndagslista

1. Vad har du på dig?
Svarta "chinos-aktiga" byxor, svart linne och vit lång ullig kofta. Underbart att ta på sig det efter en dag då man gått omkring i svarta jeans som efter ca 5 minuter var smutsiga och en illgrön t-shirt från klockan 07.30-16.00. Klädkoden på mitt jobb är inte den roligaste om man säger.

2. Vad skrattade du senast åt?
Kommer faktiskt inte ihåg. Förmodligen någon liten unge på jobbet.

3. Vad ska du göra i morgon?
I morgon är dagens planer jobba, plugga och träna. En vanlig tisdag med andra ord.

4. Senaste köp?
En ljusblå skjorta med vita ränder. Åh som jag längtar att få använda den snart!

5. Vart skulle du vilja åka?
Till vilket varmt, avkopplande ställe som helst!

6. Vad stod det på ditt senaste inkomna sms?
"Vinner alltid på quiz". Stöddig syster med andra ord som dessutom ljög!

7. När gick du upp idag?
05.55 ringde klockan... No more comments needed.

8. Vad ska du göra nu?
Fortsätta med mina mockups till min kurs

9. Vad längtar du till?
SOMMAREN!

10. Dagens motion?
Inget, en joggingtur i regnet kändes plötsligt inte så lockande. Men jag cyklade till och från jobbet, så 40 minuters cykling är väl bättre än inget. I guess.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0