Torsdagens..

.. bästa: Att jag nu börjar bli frisk. Har legat sjuk sedan i början av veckan (därav en av orsakerna till den extremt dåliga uppdateringen!) och nu äntligen börjar jag bli frisk.

.. roligaste: Min uppgift i grafisk design kursen, vilket är att designa om en existerande hemsida (jag har valt en tidnings!) göra moodboards och skisser om hur det istället skulle kunna se ut. Ett uppdrag i precis min smak!

.. planer: Att ta en liten kort promenad och få lite frisk luft, det var dagar sedan! Och plugga, såklart.

.. Så det var nog dagen i korthet. (Ja, jag vill bli frisk nu!) Nu vet ni hur läget ligger till och varför det ekat tomt här ett tag. I morgon är en ny dag! Då är jag nog på benen på riktigt.



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0